Sıkça Sorulan Sorular ?

 

1. Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

 

-Sitemize üye olmadan sipariş verebilirsiniz.

 

 

2. Kapıda ödeme var mı ?

 

-kapıda nakit ödeme mevcut değildir.

 

 

3. Siparişim ne zaman gelir?

 

- Siparişleriniz bulunduğunuz bölgeye/uzaklığa göre 1/5 iş gününde teslim edilir.

 

 

4. Siparişimi nasıl takip ederim?

 

- Üye girişi yaptıktan sonra,  Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz

- Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Kargo Takip Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek takip edebilirsiniz.

- Bize ulaşırsanız sistemden, kargo takibinizi yapıp, size bilgi verebiliriz.

 

 

5. Kargo ücretleri ne kadardır?

 

- Kargolarımız Ücretsizdir.

- Firmamız gönderiler için Aras Kargo ile anlaşmalıdır.

- İADE , DEĞİŞİM KARGOLARINIZ İÇİN İSE SADECE ARAS KARGO İLE ANLAŞMALIYIZ.

 

 

6. Kargo anlaşma kodunuz nedir?

 

- ARAS KARGO Müşteri No: 251 420 510 11 52

Müşteri Adı: BAŞKAN TUHAFİYE TEKS. İNŞ. EML. TURİZM. TAŞ. İTH. İHR.SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.

 

 

7. Size nasıl ulaşabilirim?

 

- +90 542 290 07 47 No'lu destek hattımızdan ve [email protected] mailimizden ulaşabilirsiniz.

 

 

8. İade ve değişim var mıdır, nasıl yapabilirim?

 

- Tüm ürünlerimizde sipariş tarihinden itibaren 7 gün içinde iade ve değişim mevcuttur.

- İade ve değişime gelen ürünlerin kullanılmamış ve zarar görmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde kabul edilmeyip, size geri gönderilecektir.

- İade ve değişimleri sadece anlaşmalı kargomuz ARAS Kargo ile gönderiniz, diğer kargolar yüksek fiyat çıkaracaktır.

- Ödeme şeklimiz sadece kredi kartı olduğu için  biz paketiniz elimize ulaştığı gün iadenizi gerçekleştiriyoruz fakat iadenin hesabınıza yansıması bankanızın durumuna göre 7/10 gün arasında değişkenlik gösterebilir ve bizim bankaya müdahale şansımız yoktur. Bankanızı arayarak bilgi alabilirsiniz.

 

 

9. İade işlemlemlerinde kesinti yapılıyor mu ?

 

- HAYIR ADLER MODE olarak iade işlemlerinde herhangi bir ücret kesintisi yapmıyoruz ürünü belirtilen süre ve koşullar dahilinde iade ettiğinizde , ödediğiniz tutarın tamamı tarafınıza geri ödenir. Tek yapmanız gereken , ürünün kullanılmamış ve tekrar satılabilir durumda olmasıdırr. İade süreciyle ilgili her adımda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

 

 

10. Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

 

- +90 542 290 0747  No'lu canlı destek hattımızdan ve [email protected] mailimizden ulaşabilirsiniz.

- Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce canlı destek hattımız ile iletişime geçerek sipariş numarasıyla birlikte “Siparişimi iptal etmek istiyorum” demeniz gerekmektedir.

 

 

11. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

 

- Şifrenizi unutmanız durumunda “Üye Giriş” sayfasında yer alan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayabilirsiniz.

- Hesabınıza ait e-posta adresini yazdıktan sonra güvenlik kutucuğunu doldurarak tekrar şifre talebinde bulunabilirsiniz.

 

 

12. Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

 

- Üyelik bilgilerinizi güncellemek için “Hesabım” sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

 

 

13. Sepetimdeki ürünler tükenir mi?

 

- HAYIR

 

 

14. Müşteri hizmetleriniz hangi saatlerde hizmet veriyor?

 

- Müşteri hizmetlerimiz

Hafta İçi: 08:00 - 18:00 arasında hizmet veriyor.

Cumartesi: 08.00 - 18.00

 

 

Pazar: Kapalıyız

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR